FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum ''Każdą pracę wykonuj, jakby miała być ostatnią w życiu...'' Strona Główna
->
Nowości / Aktualności
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin forum
Ogólne
----------------
Tutaj sie witamy!
Ogólna dyskusja
Z ostatniej chwili
Offtopic
Wasze prośby
Z życia forum
Humor
Szkoła
----------------
Ogólna dyskusja
Pomoc
Z życia klasy IIF
Motoryzacja
----------------
Dieselki
Ogólnie o motoryzacji
Tuning
Nowości / Aktualności
Informatyka
----------------
Sprzęt
Oprogramowanie
Gry komputerowe
Internet
Nowości / Aktualności
GSM/Telefonia komórkowa
----------------
Modele telefonów
Aktualności
Świat Audio-Video
----------------
Aktualności
Pomoc / Porady
Sport
----------------
Piłka nożna
Siatkówka
Wyścigi / Rajdy
Koszykówka
Muzyka
----------------
Czarna muzyka
Metal / Rock
Dance / Techno / Pop
Download
----------------
Muzyka
Filmy
Zdjęcia
Programy
Gierki
Ogłoszenia
----------------
Sprzedam
Kupię
Oferty dnia
Dodatki
----------------
Wyszukiwarka
Status GG
Serwer plików
Licznik odwiedzin
Twoja przeglądarka / system
Imieniny
Info
Soutbox
----------------
Southbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rogaldinho
Wysłany: Nie 0:20, 09 Wrz 2007
Temat postu:
A tutaj juz oficjalnie potwierdzone zdjecia nowej RS6. No nie mam sie w najmniejszym stopniu zamiaru klocic z Adminem. Jest to przesliczne auto.
A oficjalne dane na temat RS6-tki:
W siedzibie BMW i Mercedesa będzie dzisiaj gorąco. Oto pojawił się bowiem samochód deklasujący BMW M5 touring i mercedesa E63 AMG!
Mowa o nowym audi RS6. Niemiecka firma ujawniła właśnie pierwsze informacje na temat tego pojazdu.
W tego typu samochodzie najważniejsze jest oczywiście źródło napędu. Pod maską RS6 znalazł się benzynowy
5.2-litrowy silnik V10
bazujący na 450-konnej jednostce, którą Audi stosuje m.in. modelach S6 i S8. Tyle tylko, że w RS6 "oddycha" on za pomocą dwóch turbosprężarek, dzięki czemu moc wzrosłą do
580 KM
, a moment obrotowy - do
650 Nm
. Co więcej, 650 Nm dostępne jest praktycznie w całym zakresie pracy silnika:
od 1500 do 6250 obr/min
!
Jednostka
V10 TFSI
, najmocniejsza w obecnej gamie Audi, charakteryzuje się niewielkimi, jak na tę klasę silnika, rozmiarami (długość to 67 cm), niską masą, która wynosi tylko 278 kg oraz zastosowaniem technologii FSI, czyli bezpośredniego wtrysku paliwa do komory spalania. Benzyna jest podawana pod ciśnieniem 120 barów, co umożliwiło zastosowanie wysokiego, jak na silnik turbodoładowany, stopnia kompresji (10.5:1).
By obniżyć konstrukcję silnika oraz zapewnić smarowanie podczas szybkiej jazdy po zakrętach zastosowano tzw. suchą miskę olejową. Pompa oleju zanurzona jest w oddzielnym od silnika zbiorniku, w którym znajduje się olej. Dzięki temu nie ma niebezpieczeństwa wynurzenia się smoka pompy z oleju np. podczas długiego, szybko przejeżdżanego zakrętu, gdy na olej działa duża siła odśrodkowa. Takie rozwiązanie było konieczne, bowiem audi nie wypadnie z drogi, nawet wówczas, gdy przeciążenie boczne wynosi 1.2, a więc o 20 procent przekracza ciążenie ziemskie!
Stado koni pod maską przekłada się na fenomenalne wręcz osiągi, godne samochodów klasy ferrari czy lamborghini. Rodzinne kombi, jakim jest audi RS6 przyspiesza
do 100 km/h w 4.6 s
, a 10.3 sekundy później na liczniku pojawia się 200 km/h!
Prędkość maksymalna została oczywiście ograniczona do 250 km/h.
Jak widać, potężna, przekraczająca dwie tony (dokładnie 2025 kg) masa samochodu jest w pełni rekompensowana przez bardzo mocny silnik. Z prostego wyliczenia wynika, że na 1 KM przypada tylko 3.5 kg wagi.
Świetne osiągi nie przekładają się wcale na olbrzymi drenaż kieszeni. Według standardowych norm pomiarowych audi RS6 ma średnio zużywać 13.9 l benzyny na 100 km.
Moment obrotowy trafia na wszystkie cztery koła za pośrednictwem automatycznej, sześciobiegowej skrzyni biegów typu Tiptronic. Posiada ona możliwość ręcznej zmiany przełożeń za pomocą łopatek przy kierownicy. W RS6 zastosowano stały napęd na wszystkie koła typu quattro. W normalnych warunkach centralny dyferencjał 40 procent momentu obrotowego przekazuje na koła przednie, a 60 procent - na tylne.
Podobnie jak audi RS4, RS6 posiada układ Dynamic Ride Control, który zapobiega przechyłom nadwozia na zakrętach i podczas ostrego startu i hamowania. Co ciekawe, w tym układzie nie zastosowano w ogóle elektroniki, w zamian wykorzystując ruchy płynów wynikające z przeciążeń. To pod ich wpływem olej dopływa do specjalnie zbudowanych amortyzatorów odpowiednio je usztywniając. Ponadto Dynamic Ride Control na życzenie kupującego może posiadać możliwość ustalenie przez kierowcę jednej z trzech charakterystyk tłumienia (comfort, dynamic i sport).
Audi RS6 jest standardowo wyposażony w ESP. Interweniuje on jednak późno, pozwalając kierowcy na wiele. Można go również całkowicie wyłączyć.
Wysoka moc oznacza konieczność zastosowania mocnych hamulców. Standardowo audi posiada 19-calowe felgi (z oponami 255/40), co umożliwia zmieszczenie dużych tarcz hamulcowych. W opcji dostępne są jednak koła 20-calowe (z oponami 275/35) oraz ceramiczne tarcze hamulcowe o średnicy 42 cm z przodu i 35.6 cm z tyłu.
Nowe audi po raz pierwszy zostanie zaprezentowane na salonie we Frankfurcie. Do salonów trafi w kwietniu przyszłego roku. W Niemczech będzie kosztowało około
100 tysięcy euro.
passatb5
Wysłany: Czw 14:00, 23 Sie 2007
Temat postu:
prześliczne auto
passatb5
Wysłany: Czw 14:00, 23 Sie 2007
Temat postu: Audi RS6 - finalne testy przed premierą na IAA...
Już za niecały miesiąc rozpocznie się największy tegoroczny europejski salon samochodowy IAA we Frankfurcie. Wśród kilkudziesięciu zapowiedzianych aut jednym z najszybszych będzie z pewnością nowa generacja Audi RS6.
Express z
Ingolstadt
zadebiutuje w dwóch odmianach nadwoziowych – jako
limuzyna
i
kombi
tradycyjnie u Audi zwane
Avant
. Od kilku dni na legendarnej północnej pętli toru
Nurburgring
trwają testy finalne prototypów najszybszego A6 wszechczasów. Model
RS6
będzie bezpośrednim konkurentem
Mercedesa E63 AMG i BMW M5
. Z zewnątrz auto wyróżniać będzie szerszy zderzak z powiększonymi wlotami powietrza do chłodnicy, dyfuzor z tyłu z wkomponowanymi weń dwiema owalnymi końcówkami wydechu i poszerzone nadkola wystające znacznie poza obrys karoserii. Jednak to, co czyni
Audi RS6
królem lewego pasa autostrady jest ukryte pod maską. Upchnięto tam ten sam co w modelu
S6 silnik V-10 konstrukcji Lamborghini
. Jednak w odróżnieniu od
435-konneg
o modelu
S6
, w
RS6
osiągnie on pomiędzy
520
, a
550 KM
. Radość z jazdy gwarantowana, podobnie jak wysoka cena, która w tym przypadku zbliży się zapewne do granicy
80 tysięcy euro.
Oto zdjęcia szpiegowskie:
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin