FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum ''Każdą pracę wykonuj, jakby miała być ostatnią w życiu...'' Strona Główna
->
Dieselki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin forum
Ogólne
----------------
Tutaj sie witamy!
Ogólna dyskusja
Z ostatniej chwili
Offtopic
Wasze prośby
Z życia forum
Humor
Szkoła
----------------
Ogólna dyskusja
Pomoc
Z życia klasy IIF
Motoryzacja
----------------
Dieselki
Ogólnie o motoryzacji
Tuning
Nowości / Aktualności
Informatyka
----------------
Sprzęt
Oprogramowanie
Gry komputerowe
Internet
Nowości / Aktualności
GSM/Telefonia komórkowa
----------------
Modele telefonów
Aktualności
Świat Audio-Video
----------------
Aktualności
Pomoc / Porady
Sport
----------------
Piłka nożna
Siatkówka
Wyścigi / Rajdy
Koszykówka
Muzyka
----------------
Czarna muzyka
Metal / Rock
Dance / Techno / Pop
Download
----------------
Muzyka
Filmy
Zdjęcia
Programy
Gierki
Ogłoszenia
----------------
Sprzedam
Kupię
Oferty dnia
Dodatki
----------------
Wyszukiwarka
Status GG
Serwer plików
Licznik odwiedzin
Twoja przeglądarka / system
Imieniny
Info
Soutbox
----------------
Southbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
passatb5
Wysłany: Śro 15:49, 30 Maj 2007
Temat postu:
jakoś nie widać żeby ten wcześniejszy iCTDi odniósł sukces
z resztą Honda słynie z wysokobrtowych benzyniaków i tak zostanie...kozacko jakby zrobili wysokoobrotowego Diesla
o lol
passatb5
Wysłany: Wto 18:26, 22 Maj 2007
Temat postu: Nowy Diesel Hondy...
Honda
zaprezentowała silnik diesla następnej generacji, w którym zastosowano pionierskie technologie mające na celu redukcję emisji gazów do poziomu, jaki reprezentują silniki benzynowe. Rewolucyjny Katalizator redukuje emisję tlenków azotu (NOx), co pozwala spełnić surowe normy emisji spalin Tier II/Bin 5 Amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska EPA (US Environmental Protection Agency).
Katalizator zawiera innowacyjny system wykorzystujący reakcję redukcji amoniaku powstającego wewnątrz katalizatora do zainicjowania przekształcania tlenków azotu (NOx), w nieszkodliwy azot. W przeciwieństwie do systemów selektywnej katalitycznej redukcji SCR (Selective Catalytic Reduction), które wykorzystują wtrysk roztworu mocznika, innowacyjna technologia Hondy wykorzystuje amoniak powstały w katalizatorze. Nowy katalizator posiada dwuwarstwową strukturę: jedna warstwa adsorbuje tlenki azotu (pochodzące z gazów spalinowych), które reagują z wodorem pobranym z gazów spalinowych i przekształcają jego porcję w amoniak; amoniak jest następnie adsorbowany przez drugą warstwę. Podczas procesu spalania przy nadmiarze powietrza, amoniak jest wykorzystywany do przekształcania pozostałych w układzie wydechowym tlenków azotu (NOx), ponieważ w bogatej w tlen atmosferze, amoniak jest wysoce efektywnym czynnikiem redukującym. System odznacza się również wydajniejszym działaniem redukującym NOx przy 200-300ºC – głównych temperaturach spalin silnika wysokoprężnego. Silniki benzynowe zawierają obecnie trójdrożne katalizatory, które redukują NOx w 99%, jednak jest to możliwe przy wykorzystaniu stechiometrycznej mieszanki powietrzno-paliwowej. W bogatym w tlen środowisku silnika Diesla, trójdrożne katalizatory redukują jedynie 10% NOx. Nowy katalizator Hondy skutecznie redukuje NOx w silniku pracującym z nadmiarem powietrza, umożliwiając jednostkom wysokoprężnym rywalizację z silnikami benzynowymi w zakresie czystości spalin. Zwarty system jest również łatwy w montażu w pojazdach osobowych. Instalacja przeprowadzana jest w ostatniej fazie montażu standardowego katalizatora i filtra cząstek stałych (DPF). Obok prac nad technologią oczyszczania gazów spalinowych, Honda planuje również rozwiązać inne techniczne ograniczenia w procesie wytwarzania ekologicznych silników diesla, takie jak odmienne liczby cetanowe w paliwie przeznaczonym dla silników wysokoprężnych oraz zgodność z amerykańskimi normami diagnostycznymi US On-Board Diagnostic System.
Honda planuje rozpoczęcie produkcji silnika diesla nowej generacji w ciągu trzech lat.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin